Saturday, June 8, 2013

Dream Girl

High School "

gkan nis UCnian confession. haha! share lng nko kai nice mn ___ i want to share this....tagwa lang ko og 

DreamGirl

 I was so xcited kay 1st anniv na namo sa akong lalabs(aq lalabs kay seaman and inter-island paman xa mao mgkita jd mi nya)...xcited ko kung unsa iyang mga surprises nako kay every month hilig jud nah xa og hatag og present nako nga as in ma-surprise jd ko... and then one morning when i woke up around 7am tan.aw daun ko sah akong cp... pirteng daghana og msgs gkan nya nga ni greet xa nako og """"hapi anniv sa akong pinalangga"""" """"good morning"""" and everything.... so mao to reply daun ko nya og """"morning langga ko, hapi anniv!!"""" og unsa pah na nga mga sweet2x nga txt namo... 

And then reply daun xa nga paligoon nako nya and paadtoon ko sah pier nga ilang gi dockingan.... ligo pd ko kay xcited laghe.... so mao to pag abot nako sah pier txt ko nya kay wa jd xa ni txt nako og asa na xa... iya reply nako ky --pangitaa c manong taxi driver nga nagdala og rose--.... mao to ako xa gi replyan og --y man?-- anah rapd xa og --basta--... ako nalng pd gipangita c manong t.driver... ako gi txtsan c lalabs nga kit.an nah nko unsaon nako.. anah xa --ingna kaila kah ni 3rd?-- so ask pd ko ni manong t.driver... --manong kaila kah ni 3rd?--? ni tando rah c manong nya daun tunol sah rose og sah small piece nga card with matching msg nga mkapatagos sah heart... oh mao to murag ka gets nako sah iyang plano... and i read the msg on the card with matching direction kung unsa sunod nakong buhaton... """"adto sah gate sah pier og ask c manong gard nga kaila kah ni 3rd?"""" mao ni iya direction nako... so ako pd gituman ang nka sulat didto.... pro ako xa gi txtsan --unsa mani oi? asa man d i kah?-- iya pd ko replayan og --u'l c just be patient-- so mao to adto nako sa gate og ask ko ni gard --ahm xcuse me gard kaila kah ni 3rd?-- 

Smile japon c gard tunol sah rose og card agen... basa ko nana pd lain direction ... """"go to canteen and ask mr. tindero"""" direction nya...adto ko ask na sad ko... hatag napd og rose nga naay card nya nxt na pd nga direction og until naabot og 10 na kah rose og card hapt nah mutulo akong luha sah mga msgs nga naa sah card...nya pg 11 nga rose & card kay didto nako sah pantalan as in nakita nah nko ilang barko... naay apprentice nga nihatag og rose og card (ika 12 nga rose og card) hibong ko nga ang last nga rose gihatag nako kay plastic man... unya akong gibasa ang msg... ""

""12 ROSES FOR OUR 12TH MONTH.....THERE ARE TIMES THAT WE FIGHT, WE CRY, WE ARGUE. THOSE ARE ERASED BY MOMENTS WE MAKE UP, WE HUG AND WE KISS. THERE ARE UPS AND DOWN, SADNESS AND HAPPINESS. THOSE ARE THE COMPLETE INGREDIENTS OF OUR RELATIONSHIP AND WE GET STRONGER....I LOVE U SO MUCH LALABS KO....MAYBE UR CONFUSED WHY THE LAST ROSE WAS ARTIFICIAL... IT IS BCOZ UNTIL DILI MAMATAY TANANG ROSE DLI PD MAMATAY AKONG PAGMAHAL OG PAGHIGUGMA NIMO LALABS KO..."""" oh maau kaayog engles nya nag bisay ra japon ..hhahah ako tulo2x nah ako luha.... and then last direction nya """"saka sah barko naay mo lead nimo kung asa kah dad.on""""... unya gi butangan pako og blindfold ...as in humeygedd!!! kulba2x may heart nah... so sige mig saka sah hagdanan.. until nihunong nami og saka... didto nah nga pagtangtang sah blindfold sess naa xa sa ako atubangan unya medyo hanap2x pah ako panan.aw og sa dhang pagtan.aw nko sah iyang likod nag linya didto iyang 22 kah apprentice unya nagdala og balloon og dagko nga card with letters and it reads... ""

""HAPPY 1ST ANNIVERSARY LALABS"""" unya xa kay nag dala og chocolate, teddy bear and small box with ring (couple ring).. mao to hilak2x koz kalipay sah iyang mga surprises.... 

og mao to nga nahibong ko kay nawa og kalit akong uyab og hayag nah akong nakit.an as hayag kaau... mao d i kay gipukaw nako sah akong mama og gi ablihan og dako akong bintana nga musud jd ang sinag sah adlaw... og ang tanan2x kay damgo lamang d i... hahaha 

aguii ga tuo pd ko og tnuod nah ang tanan.... 

cge mga pipol hope enjoy mog basa....hahaha lalalala 

way dumot ha....hehehe thank u sooooo much!!1.... 

College of Hotel and Restaurant Management Banilad"

Source: UCnian Confessions

2 comments: